mohamad parsamohamad parsa، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامانی پارسامامانی پارسا، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
بابایی پارسابابایی پارسا، تا این لحظه: 45 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محمدپارسا جان

سلام سلام به زودی برمیگردیم

سری جدید از عکسای هشت ماهگی عشق مامان وبابایی

1393/3/25 22:58
1,991 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم این عکسا واسه وقتی که مامان  بزرگ رفته بود مکه ووقتی که داشت بر میگشت ازت انداختیم وشما اینجا8ماه و14 روزته تاریخشم2خرداد1392 هست

این عکس قبل از اومدن مامان  بزرگه که منتظرش بودیم

این جا هم دیگه مامانی از راه رسید وتو این عکس من وبابایی و زن دایی مریم و مامان بزرگ و بابابزرگ و خودت هستیم

تو این عکسم من و عمه جون ومامان بزرگ وبابابزرگ هستیم راستی یه خبر خوب عمه جون هم حاملست داره برات یه هم بازی میاد الان عمه جون حدود چهار ماه که نی نی تو دلشه

линеечка из роз

تواین عکسا هم شما اولین دندونتSmileyرو که در اوردی بابایی فرداش رفت برات کباب خرید و شما هم ددددددد بخور تاریخ اولین دندون در اوردنت6خرداد1393مصادف با8 ماه و18 روزگیت بود

خوب تو این عکسا هم شما 8ماه و24روزته روز قبل جشن دندونیته که داشتی کارتون تماشا میکردی و منم مشغول کارهام بودم و اومدم دیدم تو صندلیت خوابت برده الهی من قربونت بشم که اینقدر خوب و ارومی

خوب عشق مامانی عکسای جشنت رو تویه پست دیگه میزارم که این پستت طولانی نشه عشق مامان من وبابایی خیلی دوستت داریم وشما بهترین پسر دنیایی
واقعا ازت ممنونم که اینقدر پسر خوب وعاقل و اروم و خوب و مهربون با عشقی هرچی بگم کم گفتم

 

baby laughing icon

気持ち、手、グー、チョキ、パー、バイバイ、OK のデコメ絵文字バイバイ のデコメ絵文字ミッキー ミニー ばいばい のデコメ絵文字

http://zibasaz.niniweblog.com/

 
پسندها (3)

نظرات (0)